Sömnader av regn, och vi som hade kunnat bedja efter någonting enkelt.



 



 
1,2. Två av bilderna från mitt slutprojekt i estetikkursen. 3. Dök i ett korallrev i Filippinerna, 2010. 4. Italien, 2012. 5. Då jag och Emil vandrade genom Christiana en morgon. > Jag har gjort en tumblr där jag kommer lägga upp analoga bilder jag tagit, kika gärna in på den då och då också om ni vill, här: dostoevskysyndrome. Om någon undrar varifrån namnet kommer från så är det ett alternativt namn för Geschwind syndrome som nämndes i en bok jag läste en gång.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Lyckan när nya ord här!!! Total<3

2014-07-13 @ 09:30:25
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0