Flyttfåglarna

 
 
 
   


 
I. Fontän på okänd plats okänd tid, förmodligen i Tyskland. II. "Blick aus Koenigstein, 1958". III. Okända personer, förmodligen även dessa i Tyskland. Jag köpte samtliga bilder av en privatperson som sålde dem på söndagsmarknaden i Mauerpark i våras. IIII. Allmänt röriga anteckningar samt inspiration hämtad från denna dokumentär. IIIII. Vad jag skrev ner efter att ha lyssnat igenom min inspelning av intervjun av en konstarkivarie angående fem stycken målningar jag och Lucas hittade gömda i innerfacket på en koffert för snart fem år sedan.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Älskar!

2014-12-15 @ 09:32:51
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0