Jag och Lucas.

 
 





 

 
 
Dessa bilder är analoga från våren, sommaren och hösten 2010. Bild nummer 5,6 och 7 har Lisette tagit. Jisses, var helt säker på att detta var 2012 eller åtminstone 2011 men när jag tittade efter inser jag att det är fyra år sedan nu. Lucas var den första person jag levde tillsammans med en längre period, och jag tycker så mycket om de här bilderna. Var nära till att skriva en längre text här, men denna tid i ens liv är redan så uttjatad då den var så fantastisk, så kolla på de här och det här inläggen från min gamla blogg istället. Eller man kanske inte förstår grejen om man inte var med, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Bibbi såklart

gud dessa bilder är ju så fina

2014-04-05 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0