torsdagstankar


"vi sitter i en soffa på scharinska villan och han kysser så himla bra. det regnar och det regnar. vinflaskor, winstoncigaretter och falcon. allting bleknar och i jämförelse är det tomt. så det finns någon, jag vet inte vad jag ska kalla det men han känns och när han gör det känns han som kärlek". som tar bort detta gift.

minns sedan plötsligt det allra finaste hur han såg på mig och dör plötsligt men väldigt kort, sedan är det ingenting mer med saken. 


engångsformat från våren. 

idag: blir bjuden på kaffe och ett paket cigaretter av Frans som vi avnjuter några timmar på bibliotekscaféet. färdigställer pa100-skiss och allting känns liksom fridfullt. ikväll blir det öl i Lärkträdet med bästa!

 

Kommentarer
Postat av: Diza Püschel

En så fantastiskt vacker flicka med så fantastiskt vackra texter.

Jag saknar dig.

Svar: Tack så mycket fina du! Ja, det var ju ett tag sedan... hur har du det, vännen?
None None

2012-09-10 @ 09:58:15
URL: http://molnluffare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0