little bird, have you got a key? unlock the lock inside of me. where will you go? keep yourself afloat, fearing old, run til wings, unfolding, caught me a long wind. where will we go? keep ourselves afloat.




00:06: vi bakar kladdkaka och dricker öl. söndagar är behagliga tjugofyra timmar. känner mig så törstig så himla galen av denna knäppa kärlek. blabla. tänker så himla. klart. om mitt hjärta.
 
*

den där känslan av att allt är nog är som det ska vara just nu. är väl tveklöst den mest tillfredsställande känslan. 
har tillbringat fredagen med mina bästa druckit öl hemma hos mig i mitt kök, söndagshängt på bibliotekscaféet med olivia och lisette. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0