drömde inatt att jag fick lift med en hippiebuss.

 


undrar om det är för tidigt in på terminen att bli dålig på att gå till skolan i tid. Men jag är iallafall alltför omotiverad så dricker kaffe med mycket kanel och kardemumma i på bibliotekscaféet istället.
vet inte riktigt men det kliar i mina fingrar efter någonting att göra någonting utav. det verkar som om det blir en lugn helg med mestadels caféplugg: genusanalyser och stipendieansökanstress. sover ganska kallt i avsaknad av honom hans kroppsvärme skickar vi sms om saknad fast han är fåniga trettio minuter bort med kollektivtrafiken. har bytt ut mina mil. & mitt läppstift är alldeles snart slut. nästa: cafémys med några så himla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0