always the summers are slipping away, find me a way for making it stay.






Försök till att illustrera den materiella lyckan när man hittar en gammal jeansjacka bortglömd i ett förråd. I helgen har jag jobbat mitt förmodligen sista arbetspass på rex (orkar inte faktumet att vara arbetslös igen), tillbringat klassisk söndagstid på bibliotekscaféet och avrundat helgen i lärkträdet tillsammans med F, druckit vodkashots och knäckebrödssmakande-öl, vilket var galet gott. Tycker att söndagar alltid borde spenderas så.

Idag vaknar jag och är lite lätt förvirrad men allting känns som jag vill att det ska kännas, så jag kokar en kopp thé och cyklar till skolan. Har varit på en liten vernissage tillsammans med Andrea, och imorgon är det dags att köpa tapeter och få någon slags ordning på mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0