när man rensar bland alla sina papper


"så vi gör slut på min balkong klockan åtta på morgonen efter en sömnlös natt. det är en så jävla absurd tid att göra slut på. jag håller hårt om en kopp full av skållhet blåbärssoppa. vi delar på långa chesterfield som vi fimpar över räcket. och jag fattar att detta är fel att det är totalt vansinnigt. hans ögon är så ledsna att jag helst vill somna och aldrig mer vakna. de är helt fulla av tårar och jag tänker att jag inte vill börja gråta först för det är han som gjort alla felen och jag borde bara vara så jävla arg. 'anna snälla kan jag få kyssa dig nu?' det är två steg över den äckliga gröna heltäckningsmattan och han kysser mig så passionerat att jag knappt hinner få luft".

så himla himla sorgligt bara. skrev detta vid disken på mitt jobb bara några dagar innan det tog slut på riktigt. huvvaligen.  

Kommentarer
Postat av: B

Åh.

2012-10-22 @ 00:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0