franz kafka på tyska.


saker jag gjort sedan jag kom hem från skolan igår; legat under täcket och kollat på film/scrubs och ätit choklad och druckit thé, sovit tolv timmar och drömt att jag hånglade brutalt mycket med bibliotekscaféetmannen, vaknat och tittat på mer scrubs, ätit sojakorv och makaroner till lunch, gjort hummus, blivit otroligt less på att inte orka göra något. Så bryter denna kontraproduktiva spriral genom att sätta mig på bibliotekscaféet med en kaffe och påbörja mitt projektarbete, äta sushi och läsa lite mer bruno k. öijer. sedan börjar det regna och F smsar att han äntligen är hemma, så det blir fint att sova med någon annan än mitt barbapappagosedjur (vars sängsällskap jag dock tackar valdemar för, det är bara så obekvämt att somna utan någonting att hålla armarna om). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0