still there's strength in the blindness you fear.


Det känns inte som om jag suttit stilla på väldigt länge, verkar alltid vara på väg någonstans; till någon lektion som jag tvunget måste på, till jobbet, till bibliotekscaféet, till någon förfest eller till någon hemmafest eller klubb, eller bara hem till någon. det är gosigt, men lite hetsigt ibland, börjar drömma om nätterna att allting liksom flyter ihop och jag inte hinner med någonting. ps. avbokade mitt förra arbetspass en minut efter jag postat inlägget, allt som krävs ett sms från olivia att hon ska skolka och att vi bör mötas på bc, bra. 
 
tror att min definition av inre lugn just nu är
efter ett hysteriskt jobbpass som tagit slut först klockan 21, 
och vi ligger i min säng och jag blundar och han stryker mig över kinden.
 
Idag är ett seminarium avklarat, jag och frans ska intervjua arijan till ett alldeles för försenat miljöarbete, hämta ett flak öl hos lucas, sedan bio med liz och signe, och efter det hemmafest eller plugg. Man ser väl vad som händer. Imorrn ska vi iallafall äntligen dansa på Scharinska igen.
 
är förövrigt helt besatt av den här låten
 

engångsformat från några söndagstimmar på bibliotekscaféet i våras.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0