no amount of coffe, no amount of crying, no amount of whiskey, no amount of wine, nothing else will do, i gotta have you.



den där känslan av att ännu en ganska omstörtande helg passerat. A har sovit med mig två nätter i rad och det har varit så fint att vakna med den där känslan av att jag är så jävla glad att du ligger här bredvid mig och ser mig i ögonen på det ärligaste sättet någonsin. Jag har tänkt att jag ska säga det, men istället säger jag någonting så klyschigt (men sant) att du känns som en drog. och jag vill ha dig jag vill ha dig men jag är trött på att vara tillsammans med människor. Jag har druckit öl två kvällar i rad, varit på 2 förfester 1 hemmafest och 1 klubb, stigit upp 14:30 och 12.15 och pluggat den mesta tiden däremellan. 
 

josefins bilder.
 
och jag har alltid tänkt att vi kommer träffas någonstans på något uteställe för det har jag vetat för det är de platserna som vi har gemensamt. 
men då det gått fem veckor sedan jag kysste dig hejdå innan jag gick till skolan är det inte okej att du fortfarande existerar och att du plötsligt kan stå framför mig och fem jävla veckor vet du hur mycket man hinner glömma bort att man känner för någon på den tiden. och det är så absurt lång tid när man brukade dela säng varannan natt.
jag har inte hört av dig sett dig rört vid dig och jag har nästan slutat tänka på dig men så står vi där och håller armarna om varandra och du får inte dra in lukten av mitt hår du får inte lukta som du alltid gjort och du får inte fortfarande ha den där blicken när du ser på mig och jag tänker att våra alkoholpåverkade hjärnor är så jävla bra på att älska men så dåliga på att hantera varandra.
det är så jävla inte okej att du fortfarande finns och jag förbannar mig själv för att jag plötsligt måste balansera för att inte ramla. så lördagen på Scharinska kaosade med mitt hjärta 
 
men många fina stunder. jag och Lucas håller varandras händer hårt och sitter i en fönsterkarm och pratar ärligt och öppet och äntligen inträffar det tillfälle i ens liv då man får dansa till håkan hellström på en klubb och svettiga dansgolv där fönstren står öppna är bara så jävla vackert.



idag; pluggar, jobbar, pluggar. skickar in ett tiosidigt miljöarbete och försöker väl få lite ordning. Takten som livet rör sig i just nu, tycker om det så ofantligt mycket men inser också att det tär en hel del.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

men waow.

Svar: undrar lite hur jag ska tolka detta, men hoppas det är positivt eller så haha
None None

2012-12-02 @ 10:15:16
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0