där tomheten drogats ner till en arton karats bloddroppe.

 
lär mig hur det känns att kyssas till i want you med bob dylan och slutsatsen är att det är kanske är den mest kyssvänliga låten någonsin. 
 
annars så är det väl mest så att kaffet på mitt jobb är för svagt och jag vill tillbringa all tid på bibliotekscaféet; inget spektakulärt oväntat har inträffat ännu alltså. Jag har sett fruktansvärt dödsestetisk romantisk fransk film på folkets bio, köpt ett skissblock & kolpennor och skolkar för att kunna jobba för att kunna vara med alex istället för att jobba horribla kvällspass. istället istället istället. jag hoppas att allting är rättvist för jag vet att det är vackert och platser blir mer till varma platser och det slutar väl nog aldrig att kännas överväldigande.
och det är tröstande och sorgligt men kan inte tänka mig det på något annat sätt.

läser berättelser från yttre förorten, är på poetry slam på pipes & vill väl som bortåt. Får lön, betalar ett flak öl och flyttar resten till mitt sparkonto, känner mig passiv som inte börjar läsa någon tyskakurs genast. börjar kunna överleva mornarna igen, tack för det. Om en vecka är jag snart i stockholm hos caroline iallafall.
 

en instagram från i våras som olivia fotat. tycker den är mysig och har bildbrist som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att din blogg är hemskthemskt bra och jag njuter enormt varje gång jag ser att ett nytt textfyllt inlägg har publicerats. underbart!!

Svar: åh åh åh, du anar inte hur glad jag blir nu! tack tack tack!!
None None

2012-12-03 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0