Love, watch me fall apart

de senaste dagarna har jag; skrivit otaliga timmar på min kemirapport som nu består av tjugofyra sidor och ungefär tiotusen ord, färdigställt en sju sidor lång samhällsuppsats som troligen fick ett annat fokus än vad instruktionerna antydde, spontant druckit mig full på folköl och rökt cigaretter tillsammans med jenny och signe på filtar på min egen gräsmatta (så himla roligt var det), övningskört, haft x antal panikattacker över kombinationen skolan+livet, ätit sushilunch med liz och olivia, inte varit på bibliotekscaféet, sett en liten teateruppsättning av momo och kampen om tiden, druckit (för mycket) starkt kaffe och haft ett tre och en halvtimmes-telefonbråk sent in på natten (kanske det värsta med distansförhållanden, när man ska reda ut saker) och skrivit med versaler MEN JAG VILL ATT DU SKA VARA HÄR!

En instagram från i vintras som Olivia fotograferat.


Kommentarer
Postat av: marianne

Du är en av dom vackraste personerna jag vet! Nu vet du det !

2012-05-27 @ 12:51:05
URL: http://hittarduminsida.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0