arcady


Blev en jobbhelg igen, trötta fötter och med vätskebrist klockan tre på natten fick jag sova hos felicia och valdemar. det är bara så himla fint när det är mitt i natten och de ligger bredvid varandra i hennes säng och valdemar har pärlor i sina dreads och jag tänker att åh, jag önskar att det gjorde lite ont iallafall men det gör det inte det känns bara så otroligt bra och jag vill stå här och titta på dem i evigheter. Då solen går upp röker jag ensam på balkongen och sover sedan under täcken i vardagsrummet. Idag tillbringade jag klassisk söndagstid på bibliotekscaféet med kaffe och bok. just nu hanterar jag tusen miljoner bitar av saknad och allmänt hat och bedrövligheter som oro samtidigt som jag, försöker att inte tänka på så himla mycket alls. här är min tumblr förövrigt http://turbulenceheart.tumblr.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0