turbulens




en bild som får sammanfatta kvällen

för att

jag trodde inte jag kunde bli så full, ramlar omkring exakt överallt pratar med alla om allt och är så jävla glad river ner saker ligger i badkaret kastar saker på folk och alla bara ramlar överallt det är kaos när alla går på toaletten samtidigt jag dansar så allting snurrar dricker castillo och rött acetonvin blandat med fanta någon snor mina lucky jag hånglar i trappuppgången i vardagsrummet på balkongen i köket och i hissen

vaknar klockan sex på morgonen tack gud för att det är i min egen säng, är full och illamående med utkletat läppstift behöver spy och huvudet är ett fullständigt kaos och det finns fan ingenting vackert med sådana bakismornar, ingenting värt att romantisera över. somnar om och vaknar av att mina föräldrar bråkar högljutt i vardagsrummet om hur mycket information man bör lägga ut om sig själv på facebook, vad fan? kokar en kanna thé, vädrar och duschar, äter smörgåsrån och oboy till frukost och går ut på en promenad i vårvädret med olivia och sedan är allt bra igen.

Kommentarer
Postat av: ylva

Du var väldigt söt !

2012-03-25 @ 19:41:15
URL: http://egetperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0