oj oj oj


Vaknade imorse och mådde bättre än på länge. Solsken i hela rummet, jag tog bussen till stan för att tillbringa några timmar på biblocafé med penna papper fria tidningen och thé, folkkökar sedan med Albin och är på infomöte om sommarens No Borders-läger. Nu har jag packat klart och ikväll kommer Olivia hit, imorgon är det dags för mig, Signe och Jenny att hoppa in i en främmande bil och åka till göteborg i ett sträck, och imorgonnatt kommer han äntligen inte vara 98 mil bort längre utan jag kommer få somna bredvid honom och vara hos honom och som jag har längtat efter göteborg och som jag har längtat efter honom, det bästa att känna sig så här kär och fri på samma gång.

oj nu ska jag inte skriva mer, mitt hjärta och jag längtar så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0