Jag lever på bibliotekscaféet










och det blir ju tråkigt att blogga om i längden! men det är vad jag tillbringar större delen av min tid med just nu. Och jag trivs så himla bra med det. Idag drack jag deras marsthé, apelsin earl grey och fläder, satt nersjunken i den bästa soffan med Olivia, pratar om ungefär allting men ganska mycket om vissa saker. Lånade hennes läppstift, därav de många bilderna, det kändes så annorlunda, men ganska bra ändå. jo såhär precis som du sa: på utsidan är det likadant men på insidan är det finare.

Utanför fönstret töar det, bästa ljudet då man helst inte tar mer av vintern. Jag kan äntligen slappna av efter att ha gjort bort ett fysikprov som legat och släpat efter mig i två veckor nu, så otroligt skönt. Imorgon får vi sportlov och vi ska äta middag och dricka öl på ersboda en hel hög, blir nog helt okej bra.

Men nu: sömn under stjärntäcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0