anteckningar med blyertspenna


"det känns som en alldeles för bra indiefilm. jag kan bara äta youghurt, soppa och thé. han gör smoothie åt mig. vi går på café och han dricker svart kaffe och läser insändarna i DN. jag sitter bredvid och har ont i magen men jag har på mig rosa leopardstrumpbyxor och jag gjorde slut med min pojkvän för en månad sedan. vi ligger i min säng och läser det periodiska systemet och löser ekvationer. jag har missat två prov för jag har hånglat med honom tills halv fyra på aftonen istället för att gå till skolan. "gör ni rökkyssar här uppe i norr?" 
vi röker lucky strike och han dricker kaffe, jag thé, lapsang som doftar svagt. kvällen innan snöar det och är svalt. himlen är svagt rödfärgad."



"jag dricker mest buljong och ingefära. han ger mig massor av spindelmannenkyssar. vi ser på skins men ibland kysser han mig mitt i allt."

kopierat rakt av från ett grönt anteckningsblock som legat bortglömt sedan vecka sju.


Kommentarer
Postat av: johanna

så jävla fint! blev typ kär av texten

2012-04-01 @ 23:59:37
Postat av: Frankie Teardrop

Rökkyssar<3

2012-04-09 @ 18:31:01
URL: http://sofiazim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0