I'd rather be a sparrow than a snail, yes I would.



min skolavslutningsdag började med folköl klockan åtta på morgonen på Olivias innergård.







Resten av dagen drack jag och Teodor kaffe (läs: jag sov) på bibliotekscaféet, sov mer i min säng och sedan åt vi pizza innan vi begav oss till Hamrinsberget med ett gäng fina personer. Typ bästa kvällen och lite såhär såg det ut:






Felicia och Valdemar var kära.


Det var vi också, fast inte lika vana att visa det på bild liksom.


Och jag var glad för att jag fått tillbaka hipsterglasögonen!


Sedan gick solen upp och jag somnade i hans knä och sedan åkte vi hem och nästa morgon steg vi upp tidigt för att gå på min lillebrors skolavslutning. Svaret på om det var en rolig sak att göra bakfull är ett starkt nej, men det var det värt för jag började gråta av hur fint det var när min lillebror och hans vänner spelade en låt han skrivit musiken till själv. hursom har dessa dagar varit så himla fina och nu väntas en smärre bildbomd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0