Undrar hur jag kommer minnas denna sommar.


i lördags hängde jag med dessa underbara människor, josefin fyllde myndig så vi överraskade henne med grillning, vin och mys innan vi begav oss mot hemmafest i det bästa huset. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva denna lördag, för ibland har man bara haft så himla roligt att det inte går att beskriva på något sätt men lite kortfattat och grovt censurerat blev det tolv timmars festande som inkluderade toaletthångel trapphångel & sänghångel halv fyra på morgonen, ungefär det mest tonårsromantiska man kan önska sig just nu, och efteråt en efterfest i en liten lägenhet med för många människor som slutar med att jag ger upp sömn, dygnar och cyklar hem halv nio på morgonen för att sedan ta bussen ut till vår stuga vid havet för lite lugn och ro. Här kommer två bilder där jag är jätteglad, snodda från ovan nämnda blogg:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0