I'll mend your roof to keep out the rain




om nätterna är jag knappast frisk längre, någonsin. Jävla sömnlöshet, löses inte med någonting. Jag är i amsterdam älskling. Tillbringar tid i den tomma lägenheten, har numera min säng vid ett fönster, blir nästan berusad av alltför starkt kaffe och kan hälsa på vänner mitt i natten. Äter glass med Truls, fikar i timmar med Signe och Jenny på göteborg. tycker.inte.om.värmen. Börjar jobba imorgon, men ikväll ska vi dricka öl.

drömmer om Evelyne och Nathalie!!!! som om jag någonsin hade kunnat begrava dem. Fiktiva personer i min hjärna, i mina fingrar, som jag älskade er hela högstadiet, alla dokument som bara blivit dåliga utkast, välkomna tillbaka. Nu ska jag skriva om erat lejonhjärta. Nu har jag lovat mig själv det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0