hunting for witches


ca allting känns som uppbrott och drömmar, men det känns numera lite fånigt att må dåligt över saker och ting. (haha, hemligheten är att numera ser man bara till att supa sig full istället, den ljuva ungdomen, jag älskar dig).



så idag fikar vi på pilgatan istället för bibliotekscaféet och jag är hemskt trött men det är gott ändå för dricksen från mitt jobb betalar min frukost. njuter av att läsa liv strömquist tidigt om mornarna i mitt öppna fönster efter jag kommit hem från jobbet och dricka riktigt välsmakande earl grey. men om åtta dagar tar jag semester från allt vad umeå heter för att leva äventyret i göteborg och vi ska ses så länge att jag nästan kan lura mig själv att man aldrig behöver komma till det där ögonblicket då man måste skiljas åt. så det är brabrabra. +jazzklubb med fina, bruce springsteen och hippiebuss till urkult. men nu ska jag gå till jenny innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0