California dreamin', on such a winter's day


åkte ut till Bjurholm av alla platser tillsammans med Albin och Jenny för att festa som en hippie i ett 70-talshus (det var episkt i sann mening, jag önskar jag haft kameran med mig) tapeterna var medaljonsmönstrade i olika färger och vi dansade till den bästa musiken och på väggarna hängde plakat som sade usa ut ur vietnam och alla rökte inomhus det fanns vattenpipa och jag har försökt få bort röklukten från mitt hår men det går bara inte. allt som allt: de första timmarna var helt magiskt perfekta den bästa fest jag någonsin varit på men sedan vid ett-tiden eskalerade festen då den togs över av lokala raggare. Tillbringade de sista timmarna med att sitta vid ett bord och prata med en tjej som tillverkade en kortlek, låg en stund i en gammal gästsoffa med en katt och tog sedan tidigaste bussen hem, somnade i min egen säng klockan åtta på morgonen. 




Albin på bild.

lyssnar bara på Fink och vilar idag. Ser fram emot att få fylla nästa vecka med saker jag tycker om; Ofog anordnar umeås första fredscafé imorgon, på finaste bokcafé Pilgatan klockan 18.30! Ska planera och se film med omställningsgruppen, träffa människor som har liknande vision som mig om självförsörjande ekobyar, fyller arton på fredag och på lördag är det stödfest för International Solidarity Movement Palestina på Verket.
gjort bort lite skolarbeten också, skrivit klart mitt cv, städat. Fick just världens finaste sms från F. 

uh. Fink säger typ allt, och ändå är deras texter så enkla. Läser förövrigt hemskt intressant bok om Wikileaks. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Albin

Har bara en sak att säga om kvällens episkhet



http://www.youtube.com/watch?v=IsRUi51QWM4

2012-01-22 @ 23:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0