20:07


sov hos Valdemar. tycker fortfarande det är något av det bästa som finns att sova bredvid honom. När jag tänker efter är det faktiskt en av få saker jag önskar kommer räcka ungefär hela livet. för liksom; man kan bara sitta där bredvid varandra i hans säng och läsa böcker. gud vad bra det är.

*

I brist på annat skriver jag ner saker i mitt matteblock. Var förövrigt hos min läkare idag, och har även tappat ungefär all respekt (som om jag någonsin haft någon) för skolsystemet. Dagens insikt; det lönar sig inte att kämpa för någonting inom skolan, för råkar det skita sig får man ändå inte en chans att komplettera det (gäller bara mig obs)! och i fortsättningen: gör inte alla uppgifter, för även om du får högsta betyg på dem räknas de inte, dock är det möjligt för andra att få högsta betyg trots att de inte gjort uppgifterna! (det värsta är, att när man ska tala med sin lärare om detta, måste man utsätta sig själv för att känna sig som en liten barnunge)

Hatar känslan av att bli orättvisst behandlad, och då lärarna verkligen får en att inse att du får ingenting för allt ditt slit! så jag kan ju lika gärna lägga av nu då. Inte min bästa dag idag liksom. obs blir mer positiv senare. brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0