There will be feasting and dancing in Jerusalem next year




var först på en knarkfest där det var populärt med irish coffe. 



och sedan på en kommunistfest där vi dansade pimpeldansen. Jag och Felicia sprang från ålidhem till stan, genade genom sjukhusets tunnlar, för att hinna till tolvslaget. tror att vi hann enbart för att vi blev upplockade av en buss de tre sista hållplatserna. Kände att jag skulle kunna kräkas av ansträngningen men vad gör man inte för att få kyssa in de nya året med sin pojkvän liksom.

Sedan åkte vi hem och sov. Minns inte senast jag frös så mycket så länge.


Känns värt att vakna med träningsvärk istället för bakfylla. Idag har vi inte orkat göra någonting annat än att ligga i sängen och tramsa hela dagen med undantag för att äta nudlar och se på Harry Potter.
Galet trött, ändå. Sak att göra imorgon: Skriva klart labbrapporterna på biblioteket med mina klasskamrater. Det kommer att bli en lång dag.


Kommentarer
Postat av: yasmine

sv:

åh,tack så mycket!

2012-01-01 @ 22:59:39
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Diza

hihi, jaaaaa! :3 lät som en bra idé.

2012-01-02 @ 08:02:11
URL: http://molnluffare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0