Daisy, destiny's pulling the trigger


Min första helg som artonåring; dricker folköl på så otroligt grymma punkspelningar på Verket, dansar som bara den, och någon jag smsat oavbrutet med i en vecka men aldrig träffat nykter håller sin arm om min midja. Lucky strike på en trappa med Jenny, får åtta stycken grapecider i födelsedagspresent av Haffu, får mig att inse att jag kommer vara tonåring i massor av år till.
Sover i den nya sängen i det nya radhuset med Viktor. Det är lyx, utan tvekan. Att få somna nära.

Idag är jag sjuk med feber, halsont och ett huvud som knappt orkar med att jag tittar åt sidan. Det är så otroligt frustrerande att knappt orka resa sig ur sängen då jag har ungefär tusen saker att göra. Försöker undvika stress, men eh. Hej livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0