ps


Jag fick ett brev från rekryteringsmyndigheten. Tydligen så är "du och alla andra svenska 18-åringar skyldiga att lämna uppgifter om er själva" och "Vi samlar in uppgifterna för att kunna bedöma om du ska mönstra när regeringen inför plikten igen". Vilket skämt. Jag menar, är det ens tal om att införa värnplikten igen? Jag undrar om de vill ha ofogare i sitt försvar? Kanske kan skriva som kuriosa "målar gärna era stridsvagnar rosa, deltog i sveriges största civil olydnads aktion i somras mot sådana aktiviteter som ni utför och brukar göra parodier på er reklam". (Struntar nog bara i att svara, jag undrar vad som händer då?)

Kommentarer
Postat av: Hubert

Nej snälla skriv deet. Åh, det hade ju varit helt magnifikt.

2012-02-06 @ 22:16:16
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0