Någonting jag längtar tillbaka till














bästa War Starts Here-lägret från i somras. Utan tvekan någonting av det allra bästa jag upplevt. Vi tältade på en äng tillsammans med massor av andra aktivister och borstade tänderna vid vattnet varenda kväll, levde på veganmat i en vecka och träffade fredsaktivister från hela världen, underbara människor jag alltid kommer minnas. Det var föreläsningar, fredsfestival, aktionsträningar, förberedelser, och vi deltog i sveriges förmodligen största civil olydnadsaktion, hejade på en man som sprang från polisen, sprayade rosa på neat, dansade och sjöng, demonstrerade utanför polisstationen och tusen andra saker, och känslan som löpte genom hela lägret, alla människor med denna glöd som samlades. åh. Blir alltid helt glad och full av energi då jag tänker tillbaka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0