¤


Jag är fortfarande lite sprallig och skakig efter det där telefonsamtalet. Bäst att sova snart.

Många bra saker jag hunnit med denna helg:

+ Fikat på café göteborg med fina klasskamrater
+ Pluggat matte & fysik (bra att få gjort, och med bra sällskap)
+ Hängt massor med Albin, ätit mycket mat, suttit under hagahimlen och rökt, varit på demo, och sådant där
+ Druckit öl på Verket med Filip
+ Varit på en liten fest hos Olivia med mycket allsång
+ Städat hela mitt rum
+ Spenderat söndagsaftonen och kvällen hos Felicia

Och upptäckt hur fantastiska youtube-walk off the earth är, åh det är så man vill gråta. Nu har jag tagit på mig mitt vita linne med den färgglada fågeln på, nu ska jag alltså sova.

(imorgon imorgon imorgon imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0