what thoughts I have of you tonight, Walt Whitman, for I walked down the sidestreets under the trees with a headache self-conscious looking at the full moon.




Jag flyttade in hos min bästa caroline en vecka, vi hängde mest på caféer, pratade ikapp om livet och jag blev koffeinskakig över ernest hemmingway-böcker, vi drack brutala mängder thé, frös och tittade på julkalendern i hennes säng. 
 



vi åt frukostbuffe på café String, dog över hur gott det var. 




ps caroline har tagit bilderna på mig.






jag förälskade mig totalt i Den gamle och havet.


vi åt sjukligt god vegetarisk julbords-buffé på Hermans, och drack thé på ett trångt café som hade öppet till 06 på morgonen. 
På söndagen tog jag emot mitt stipendie i en lägenhet på karlaplan fylld med böcker och tavlor, och fick lyssna till historier om Winfried Fischer som grundat stiftelsen, och möta tolv stycken inspirerande själar och fascinerades över det vackra i allting de planerade att göra. avgjort något av det finaste jag varit med om. är bara så himla glad att detta hände mig.

Kommentarer
Postat av: jazzräven

grym är du! och snygg!

Svar: åh tack hörru, och detsamma! gudars vad jag borde komma till götet och dansa alltså
None None

2012-12-23 @ 11:41:50
URL: http://kattenihattenmittnatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0