everyday's an endless stream of cigarettes and magazines.


för att jag har jobbat och pluggat och sedan endast sovit så jag vet inte vad men äntligen har jag: jobbat klart, pluggat klart det nödvändigaste + tagit ledigt från mitt jobb en hel månad, så obeskrivligt skönt och behövligt.
Har druckit 2,8:or, myst på verket och lyssnat på singer/songwriters och spenderat hela förmiddagen i sängen med någon som ju bara är så himla fin. Ritat abnormt många kaffekoppar, tittat på julkalendern och gått genom mängder nyfallen snö. Idag; äntligen tid för bibliotekscaféet och orken att brygga kaffe när jag kommer hem. läser Allen Ginsberg, så ofantligt jävla bra att jag vet inte vad. 
 
Ikväll kommer Alex hit, och imorgonbitti hoppar jag på bussen till stockholm för att ta emot stipendie, hänga med min bästa Caroline en vecka och för att skriva på mitt projekt i nya miljöer. det blir nog bra. ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Albin

Woo Allen Ginsberg! :D

2012-12-07 @ 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0