dansa aldrig pausa.


Av många anledningar en av de allra bästa dagarna under min i princip två veckor långa vistelse i göteborg. för allting kändes extra återställt och bra, Teodor mötte min pappa på centralen medan jag var på en av de bästa hemmafesterna någonsin och upptäckte att jag numera kan dansa i timmar utan att bli det minsta andfådd.

bästa kajsa och rebbe.


jag och anna skapade kaos!










någon (vem?) annan än jag använde tydligen min kamera litegrann.


ibland ber man någon ta det försiktigt och se till att inte spilla en hel kanna med chokladdrink i trappan just innan detta händer. Kajsa stukade sin handled dessutom!

Jacque och Rebecca var glada!

Och jag var förälskad i min sjömanskeps. Sedan skuttade jag till pendeln och kände mig som universums lyckligaste person, och här tar göteborgsbilderna slut i och med att min kamera inte ville med till Urkult så min far tog med den hem åt mig istället. Göteborg, jag vet inte vad jag ska säga, men jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0