nä nu skiter jag i allt och blir gravid.





igår var jag med mina bästa hos lisette (hennes bilder) och åt sushi, jag och jenny satt mest på plaststolar på balkongen och drack öl ur höga glas och rökte lucky totalspårade om sommarkollektiv och förälskelser i rödhåriga flickor och om honom 100 mil bort och allting fint som hänt och att ha tusen picknickar i sommar och att äta rabarberpaj under äppelträden. Sedan fortsatte vi hos olivia där jag fyllemålade mina och andras naglar (gör det aldrig, hatar att ha nagellack) vattnade blommorna skickade otaliga svårtydda sms till alltför många öste ur mig kärleksförklaringar ramlade i soffan åt knäckebröd med signe och annat fint och lagomt knäppt. så himla bra lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0