blood bank


kaffepluggar med felicia en dag, struntar i alla viktiga möten jag vill gå på. kan inte riktigt förklara varför, men är trött. inte fysiskt och inte direkt psykiskt heller men uttorkad. skype förstör min sömn, men vem bryr sig. mitt under kemilektionen känner jag hur fjärilarna bara virvlar i min mage. och då behöver jag flyga. annars gör jag bara så oromantiska saker som att skriva antingen fysiklabbrapport eller kemirapport och följa breivikrättegången och gråta litegrann åt allt det hemska. börjar ställa upp integraler omedvetet. olivia kommer hit och vi sitter på mitt golv ett tag och dricker thé. missar inte ett avsnitt av tankesmedjan längre, bästa nya vanan.

hejdå så länge nu ska jag fortsätta skriva labbrapport. kul kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0