Then they stuck you in machines, you came so close to dying


Veckan som gått; det bästa som hände på hela veckan var att fria publicerade min debattartikel på tredjesidan i onsdagens tidning och att de tog med precis allting jag skrivit, och att ETC mejlade och skrev att de ska publicera den nästa vecka. sällan blivit gladare. Ofogmöte & ofogpyssel, kemiräknande massvis. Gjort tvål med omställningsgruppen, stirrat upp på en gnistrande klar stjärnhimmel. Helgen har bestått av Prideparad, mys, bio med fina och caféstation, sovit hos min pojkvän och varit på traditionsenlig julskyltning. Stressad till döden av allt skolarbete som radar upp sig på hög för jag.har.ingen.ork.eller.motivation.och.jag.har.inga.ord.längre.

Man kanske skulle byta linje, man kanske skulle byta stad. Men tillsvidare; lever efter denna filosofi som aldrig svikit; även om allting suger nu så är det inte värt att släppa allt för det kommer bli bättre.

@ gatukonst.se

Every night my teeth are falling out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0