En onsdag mitt i alltihop


+ HAR BILJETT TILL BRUCE SRINGSTEEN 28 JULI I GÖTEBORG
+ Varit på Poetry Slam med Felicia och Fredrik
+ Vaknade bredvid Viktor imorse och det var så jävla bra
+ Just fått mejl från Vertex om att min artikel finns i nyaste numret, woho
+ Hittade en jättefin bok idag på biblioteket som har titeln Himlen börjar här

- Vi ska ha ett stort labbprojekt på kemin, och det verkar totalt omöjligt att hinna med allting innan jul, men ändå ska det hinnas tillsammans med ungefär en miljon andra saker.
- Lär mig ingenting på psykologin, för det känns som att nivån är ungefär: 0. Vilket känns hemskt tråkigt, och jag undrar om det är bättre i de andra grupperna.
- Kommer förmodligen inte hinna till Trygga Räkan-kollektivet imorgon. Ofogplanerande, men jag bör räkna matte/fysik/kemi. Får se hur prioriteringarna ligger imorgon så att säga. Någonting lär få lida (jag).

Kanske bör man egentligen skriva minus först, och sedan plus, eller?

Ungefär nu verkar det vettigt att gå och lägga sig och se på Scrubs (får fina sms av folk, och idag är det precis två år sedan Valdemar kastade vantar på mig och jag vet ju att allt hade varit annorlunda om han inte gjort det)

Sak jag funderar över: att jag drömmer om Kitty sjukt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0