Lyssnar på Promoe mest hela tiden


Helgen med paranteser; räknat matte en fredagseftermiddag på skolan, lagat mat med vänner på Ersboda, varit två timmar på en fest i Ersmark som var rolig kanske för att jag träffade fulla klasskompisar (varav en gick omkring med en miniräknare runt handleden och försökte charma tjejer, naturare, riktigt folk alltså) och för att alla rökte på verandan hela tiden och jag dansade spik(bortsett från likör frans gav mig)nykter (men när gör man inte det liksom) medan alla andra var fulla och det var härligt för man liksom smälte in ändå (inte för att det känns som något eftersträvansvärt nu men, fan vad bra det är ibland). andra grejer som är roligt med fester: att man sitter i folks knän och håller folks händer fast man knappt hälsar på varandra i skolan. och att alla vill kramas. Fyrtio pers trängde ihop sig i sista nattbussen och jag ringde och väckte min pojkvän och somnade hos honom; bäst. Lördagskvällen spenderas hos Frida med klasskompisar. Vi äter chokladfondyr, räknar en del matte men gör mest annat. Springer till ettans nattbuss och väcker min pojkvän igen. Söndagsmatteplugg på Wayne's med kamrater, bakar lussebullar då jag kommer hem. Gud, på tisdag är det äntligen dags att få göra bort det jävla mattenationella, och jag ser fram emot det för sedan kommer det vara ur världen så man kan andas igen (och fokusera på att skriva labbrapporter och fysikhemprov).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0